poniedziałek, 4 listopada 2013

DJWC we Wrocławiu

... zaliczam do bardzo udanych imprez. Było szaleństwo zakupowe :) i całe mnóstwo pokazów, które okazały się bardzo ciekawe i pouczające. Oto parę zdjęć mało udanych ale co tam. Niestety mnie na nich nie ma:( Tak szalałam, że zapomniałam siebie tam uwiecznić:)
Najpierw odbył się pojedynek Wikuchy i Ladybug. Pojedynek skończył się remisem, gdyż dziewczyny skończyły swoje prace w tej samej sekundzie :)

Potem Lewa Rączka czyli Kolorowanka tłumaczyła nam technikę tuszowania i postarzania brzegów


Ayeeda i media. Oj bardzo mi się spodobało chlapanie i zrobiłam u Ayeedy małe zakupy:) Hmmm Ciekawe co z tego wyjdzie:)

Ikemo i Rachel z Namaste pokazały ile fajnych rzeczy można wyczarować z ich papierków.


Brieses pokazała jak zawiązać podwójną kokardę tajnym sposobem :) Teraz moje kokardki będą idealne:)Zdjęcie fatalne ale to jedyne jakie mam :(
I szefowa sklepu Kuferek Koralków ze swoją Hanią przesłodką. Też miała pokaz. I od niej nauczyłam się czegoś ekstra, ale o tym niebawem na moim blogu:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz