piątek, 2 listopada 2012

Z francuskim napisem:)

Dla małego chłopczyka- mam nadzieję, że mu się spodoba. Uczę się ostatnio robić ładniejsze zdjęcia, bo te moje to są albo ciemne albo nieostre. Marny ze mnie fotograf. Ale to uważam, że nawet mi wyszło.:)A może macie jakieś sposoby, rady jak wykonać ładnie prezentujące się zdjęcie kartki?

 Pracę tą zgłaszam na wyzwanie Scrap Pasji. Miały być guziczki więc są:) W pracy tej użyłam baz Anitas. Polecam je, ponieważ mają idealną gramaturę i są w komplecie z kopertą.
A to prezenciki jakie dziś otrzymałam:
I od MiAmor

6 komentarzy:

  1. Ciastek boski, wybacz, że od niego zacznę, ale rzuca mi się w oczy :)
    Piękna kartka, ładnie ułożone elementy a zdjęcia? Zapraszam na mojego bloga, z prawej strony na pasku mam odnośnik (klik: aparat) na temat fotografowania rękodzieła, można tam znaleźć kilka bardzo użytecznych kursów, polecam gorąco!! :)
    P.S. wyzdrowiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Magda- tak już mi lepiej:) Długo mnie trzymało- prawie 2 tygodnie. A jeśli chodzi o fotografowanie to bardzo przydała mi się Twoja podpowiedz. Dziękuję:)

      Usuń
  2. Piękna karteczka :)
    I Ciasteczkowy Potwór też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://urszulajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że pierścionek pasuje jak ulał^^ Cieszę się, że Ci się spodobał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń