czwartek, 18 października 2012

Chwalę się

Otrzymałam od Agaty piękne ręcznie robione kolczyki. Podziwiam osoby które je robią bo wydaje mi się, że jest to bardzo czasochłonne i pracochłonne zajęcie. Ale jaki efekt:) Dziękuję Agatko:)
A to paczuszka, która przyleciała do mnie dziś rano od Anuli. Garść przydasi, które na pewno mi się przydadzą. Dziękuję:) Myślałam że będą jeszcze papierki ale musiałam coś źle zrozumieć.
Sprostowanie: Papierki przyszły tego samego dnia tylko w drugiej paczuszce:)
I na koniec karteczka:)

4 komentarze:

  1. Kolczyki są wspaniałe i wiesz pasuję kolorystycznie do....tapety :) hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne te kolczyki, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki boskie sa;]

    u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dario ale Ci pięknie w nich:)a i Ty sama dodajesz kolczykom urody:)Pasują do Ciebie, pozdrawiam i cieszę się że się podobają:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń