niedziela, 19 grudnia 2010

Kartka wzorowana na Karoli. :)


11 komentarzy:

  1. Ale świetna! Super papierki użyłaś i fajnie wszystko kolorstycznie zgrałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie nietypowe kombinacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaka śliczna ;))
    oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kwiatek i taki landrynkowy, jestem ciekawa jak sie otwiera - na doniczce?

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna! Ja tak jak moja poprzedniczka, jestem ciekawa jak się to cudo otwiera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tylko,że niezwykła. A korzystając z okazji, w nadchodzącym roku życzę mnóstwa twórczych pomysłów i samych wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
    A już dziś rozpoczęłyśmy nową zabawę więc zapraszamy do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygrałaś Candy ;))))
    nagrodę prześlę we wtorek jeśli nie masz nic przeciwko, bo jutro nie dam rady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a, no i oczywiscie adres wyślij mi na musssli@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń